dijous, 16 d’agost del 2007

TAMBÉ VOLEM DORMIR


Molts són els carrers de la ciutat de Tarragona que pateixen soroll nocturn. Un exemple clar que afecta directament a tot el barri de la Part Baixa és el carrer Pau del Protectorat, on encara sobreviuen quatre locals d'oci nocturn.

És una zona residencial amb molta obra nova i resulta que les nits del cap de setmana (dijous, divendres i dissabte) i si hi ha alguna vigília entre mig, també, ELS VEÏNS NO PODEM DORMIR! Gent fent 'botellón' al carrer i als portals dels edificis, música dels locals que deixen les portes obertes, gent entrant i sortint dels locals... Es veu que hi ha denúncies des de l'any 1995, però l'Ajuntament ni s'immuta. Què passa? És que encara no s'han enterat? Ho dubto. Després de cada nit de 'botellón', a primera hora del matí, ja tenim la brigada de neteja... perquè, és clar, s'emporti les restes de la nit passada... Vomitades, gots de plàstic, ampolles trencades, llaunes, vidres...

I... jo em pregunto... no seria més fàcil evitar-ho? I si s'apliqués la normativa que, en principi, afavoreix als veïns? No seríem tots una mica més feliços? No seria el món una mica millor?

5 comentaris:

Waipu Joan ha dit...

Benvinguts a la blogosfera.

AVT Contra la Contaminació Acústica ha dit...

Gràcies! Esperem rebre moltes visites i, sobretot, el suport de la gent!

Anònim ha dit...

Endevant jo visc a la zona i es insoportable el sorroll per la nit i es imposible dormir els caps de setmana.
Jo tinc el meu dret a dormir al igual que la resta de la societat tarragonina.
Estic amb vosaltres.

Anònim ha dit...

Soy vecina de parte baja i creo que tenemos que luchar todos juntos por nuestros derechos, porque no se puede seguir asi...

Anònim ha dit...

Hola, penso que s'ha d'emfasitzar la lluita "restant" ignorància; s'han d'explicar les conseqüències de la falta de descans i d'un son nocturn reparador. És massa important (i els polítics fins ara s'han limitat a banalitzar-ho interessadament a favor d'un creixement econòmic totalment irracional), i més que un dret és una necessitat neurofisiològica.
La lluita contra el soroll és la lluita contra la ignorància i la insulsícia, la manca de sentit comú.
Salutacions,
Lluís Gallardo
advocat@sorolls.org